ОПШТЕСТВО




АКТИВ НА НАСТАВНИЦИ НА ТРЕТО ОДДЕЛЕНИЕ 
реализација на целите по наставна програма за трето одделение продолжува да ја реализира на други online платформи                           




                                                  СООБРАЌАЕН ЛАВИРИНТ                                                                                             15.4.2020                                         

Maрко е со своите родители во жолтиот автомобил.
Треба да поминат низ лавиринтот и безбедно да стигнат дома.
Помогни им правилно да се движат низ лавиринтот.
Внимавај на вклучените светла на семафорите





План за работа по предметот Општество за 18.3.2020
Актив на трето одделение
Наставен предмет: Општество
Наставна содржина
Убавините на мојот роден крај
Цели по предметот
Да се оспособува да ги запознава природните богатства на својата општина и татковина.
Вовед во активноста
Проследи го видеото на youtube каналот на следниот линк. Потоа проследи ја презентацијата за родниот град Скопје бидејќи ќе ти помогнат за завршната активност.
Природните убавини претставуваат богатство на една држава.Богатство значи нешто што се има во изобилие.Природното богатство го создала самата природа .Нашата татковина е богата со планини, реки, езера, шуми, пасишта , полиња и др.Тие се наше природно богатство.
Обиди се сам/а: Кој ги создава природните богатства? Наброј природни убавини што ги има нашата татковина? Кој е главниот град на нашата татковина? Наброј неколку знаменитости на Скопје? Зошто го сакаш градот во кој живееш?

Видео или аудио запис

Презентации
Погледни ја презентацијата во прилог. Ќе ти користи.
https://docs.google.com/presentation/d/10skBMhWqUpbRxDTD44YMgzRmriTFn0LHYF5kn_7KcAk/edit?usp=sharing
Линкови за активности
Наставен лист

Формативно вреднување

Меил од наставникот
ivanaj5@outlook.com
План за работа по предметот Општество за 1.4.2020
Актив на трето одделение
Наставен предмет: Општество
Наставна содржина
,,Мојот роден крај,,  - Проверка на знаењата

Цели по предметот
Да се оспособува да ги запознава природните богатства на својата општина и татковина.
Вовед во активноста
Драг ученику, потсети се на досега наученото и обиди се да ги одговориш прашањата. Можеш да го испринташ листот доколку имаш можност, но можеш да ги одговориш прашањата и во својата тетратка.
Ти посакувам успех!
Видео или аудио запис

Презентации

Линкови за активности

Наставен лист

Формативно вреднување

Меил од наставникот
ivanaj5@outlook.com















БЕЗБЕДНО ДВИЖЕЊЕ ВО СООБРАЌАЈОТ

 

1.  Под секој знак запиши што означува, а потоа обој го соодветно!


                                                   

___________________________      __________________________        _________________________

знак за __________________     знак за ___________________    знак за ________________



2. Секој од семафорите обој го последователно со бојата што следува и запиши што значи!



  ______________________   _____________________  ____________________


4.Објасни дали пешаците правилно се движат по автопатот.  ( Зошто да или не?)




___________________________________________________________________

 

____________________________________________________________________________

5.Зошто е ова небезбедно однесување на децата ( објасни) ?

 

____________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
6. Поврзи го сообраќајниот знак со неговото значење, потоа обој ги знаците со соодветните бои.